Indul az oldal

Üdvözlök mindenkit!

Mint ez gondolom mindenki számára kiderült már, az oldal egy Diablo 3-mal foglalkozó blog :)
Ameddig többet nem lehet tudni a játékról, nem is lesz más, csak hírblog. Eredetileg a Diablo3.hu címen akartam megcsinálni ugyanezt (és a későbbiekben mást is), de aztán rájöttem, hogy a céljaimnak bőven megfelel ez a blog is.

Tehát a cél, hogy valamennyire összegyűjtsem magyarul a Diablo 3-ról keringő tényeket, pletykákat. Amennyiben valami konkrét dolog is elérhető lesz (screenshot, trailer, stb.), azt is igyekszem majd ide összegyűjteni.

Az oldal tartalma pillanatnyilag elég szegényes, csak most kezdtem bele :). A menüpontok még változni fognak szerintem és gondolkozom, hogy mit tehetnék még az oldal kényelmessége érdekében. Egy tényleg fórumszerű fórum (nem csak kommentlehetőség) feltétlenül szükséges lesz szerintem, de majd meglátom.

A kinézet saját alkotásom, kicsit sötét lett. Igazából az egész blog még kicsit kezdetleges, még van mit tanulnom a blog.hu kezelőfelületéről, tehát elnézést a furcsaságokért ha vannak :)

Bármilyen javaslatot, ötletet szivesen várok (egyelőre még csak kommentbe). Továbbá ha valaki tud valamit a Diablo 3 játékról, amit én nem (a következő postban összefoglalom az eddigi híreket) azt is szívesen várom.

Lesz hírlevél, amiben a fontosabb híreket megkaphatja aki feliratkozik, csak még nem tudom, hol és hogyan csináljam meg.

Ha valamit kifelejtettem volna, majd később.

Astyu